EvdWL over Horizon: Forbidden West, Dying Light 2 & de E3
Het weekend kan weer worden ingeluid..
Nog geen account? Registreer hier
Zitten op een banaan mag nu officieel...
Ja ja, ook in het Pinksterweekend zijn we bij je.
Brengt deel 3 van deze befaamde RTS iets goeds?
Dillema's keuzestress en het opslaan van games; tijd voor een nieuwe Brievenmaandag.
Skate die een platinum game heeft gemist? Hoe dan?
Daan, Koos en Jelle hebben hem voor je gespeeld.
Een nieuwe lading brieven met Koos en Daan
Wat maakt deze serie nou zó angstaanjagend?