Menu Premium
Loading...

Developers bespreken de open speelwereld van Mafia 3 in deze nieuwe video

Mark Hoogland 14/09/2016 0 Tweet Het Like/Deel Het

Het zomerweer van de afgelopen dagen zou je zomaar al in de stemming kunnen brengen voor het broeierige New Bordeaux van Mafia 3. Over enkele weken is het zover en kunnen we met de game aan de slag, maar niet voordat een aantal van de developers tekst en uitleg geeft bij de open speelwereld van Mafia 3.

Zo legt Nathan Cheever, lead world designer voor Mafia 3, in bovenstaande video uit hoe de speelwereld voor Mafia 3 tot stand is gekomen; men heeft goed gekeken naar inspiratiebron New Orleans en de meest memorabele landmarks en omgevingen van de stad gepakt. Een stad ontstaat bovendien ook niet in één dag, dus is qua muziek en architectuur gebruik gemaakt van de voorgaande decennia die New Bordeaux uiteindelijk naar 1968 brachten.

Art director David Smith en sytems designer Seth Rosen bespreken vervolgens de manier waarop jij als speler door de wereld trekt; niet alleen kun je als speler zomaar op unieke stukjes geschiedenis en zichtbare invloeden van de maffia stuiten, ook belooft Mafia 3 voor geen enkele speler hetzelfde te zijn. Elk bezoekje aan het bruisende Canal Street heeft andere interacties in petto.

Mafia 3 verschijnt op 7 oktober voor PlayStation 4, Xbox One en PC. Als we de developers mogen geloven, staat ons een unieke open world ervaring te wachten. Ga jij je verliezen in het New Bordeaux van 1968?

Volg gamekings ook op social media Instagram Youtube
HomeVideosNieuwsPremiumPodcastMerch