Gamekings Extra: Voorbeschouwing van Diablo 3 op de console

David van Arragon 03/09/2013 0 Tweet Het Like/Deel Het

Het leven van een presentator bij Gamekings gaat niet altijd over rozen. Je kunt namelijk niet altijd je ei kwijt in een review als je een nieuwe moddervette game hebt gespeeld. Dat is ook het geval bij Dennis. Benieuwd wat Dennis kwijt wil over deze console-versie van Diablo 3? Kijk dan naar deze Gamekings Extra: Voorbeschouwing van Diablo 3 op de console!

Als presentator kun je niet tegelijk op locatie én in de studio aanwezig zijn. Onze Dennis heeft Diablo 3 op de console helemaal kapot gespeeld, maar Melle en Boris doen deze keer de review. Toch wil Dennis jou even vertellen wat zijn ervaring is tijdens het spelen van deze duistere dungeon-crawler.

Melle is vooral benieuwd wat Boris er van vindt, want zelf lijkt hij nog niet helemaal overtuigd van de game. Of dat ook echt zo is, zullen we vanmiddag zien in de volledige review op Gamekings.tv. Dennis heeft er afgelopen weekend in ieder geval flink van genoten en hij vertelt je ook precies door welke toevoegingen aan de console-versie van de game dit komt.

We kennen de Diablo-reeks natuurlijk vooral van de PC-versies van de franchise, maar Diablo 3 op de console is net zo goed. Sommige mensen vinden de game op bepaalde gebieden zelfs beter dan de PC-versie. Het leuke aan Diablo 3 op de console is dat je de game samen met drie vrienden in je eigen huiskamer, languit op de bank, kunt spelen. Slinger je console aan, trek een biertje open en dompel je in je eentje of met je vrienden onder in de wereld van Diablo 3. Is dit ook de reden dat Dennis graag z’n zegje wil doen? Check het in deze pre-review over de console-versie van Diablo 3!

Gamekings Extra: Pre-review over Diablo 3 op de console