Gamekings Extra: De reacties op de Watch Dogs review

Gamekings Redactie 28/05/2014 0 Tweet Het Like/Deel Het

Een extra Gamekings Extra! Ongelofelijk, twee op een dag. Wie had dat gedacht. Nou, Boris dus! Boris heeft namelijk nog eens kritisch naar Watch Dogs gekeken en goed de comments doorgelezen, en wilde nog even wat kwijt. Hierom heeft Boris Dennis meegenomen om het nog even te hebben over wat er zich afspeelt in de comments onder de Watch Dogs review. Je ziet het in ‘Gamekings Extra: De reacties op de Watch Dogs review’.

Vanaf afgelopen dinsdag ligt Watch Dogs in de winkels, nadat deze voor het eerst werd getoond op de E3 2012. Destijds werden we gelijk verblijd met de eerste beelden en een uitleg over hoe het verhaal in elkaar zou steken. De wereld ontplofte bijna van enthousiasme na deze aankondiging en twee jaar na dato kan iedereen zelf in de praktijk ervaren of ontwikkelaar en uitgever Ubisoft de game heeft gemaakt die ze destijds lieten zien.

Dat is dan ook gelijk het punt waar de meningen over verdeeld zijn. Voor velen waren de verwachtingen van zo’n hoogte, dat de game nu tegenvalt. Aan de andere kant zijn er ook veel gamers die slechts naar Watch Dogs kijken als een zeer vermakelijke game, zonder dat ze iets te klagen hebben. Ook de comments onder de Watch Dogs review hier op Gamekings.tv belichtten beide kanten van het spectrum. De één is nog steeds super siked over Watch Dogs, terwijl anderen met een gevoel van teleurstelling naar de game kijken.

Boris en Dennis lezen ook de comments en zijn met een nieuwe blik naar Watch Dogs gaan kijken. Het eerste enthousiasme van Boris was al te proeven in de Watch Dogs review en nu hij een aantal dagen langer in het virtuele Chicago heeft kunnen rondwandelen, heeft hij nog uitgebreider een mening kunnen vormen. Denkt hij er hetzelfde over als in de Watch Dogs review? Is Dennis het eens met wat Boris in diezelfde review gezegd heeft? Op de vragen krijg je antwoord in ‘Gamekings Extra: De reacties op de Watch Dogs review’!

Gamekings Extra: Boris en Dennis kijken kritisch naar Watch Dogs