Brievenmaandag over Jak & Daxter, Destiny en babies
Zelfs de hitte stopt The Wall niet...
Nog geen account? Registreer hier
Bonjour! Jelle en Boris buigen zich over de tafel om R.U.S.E. te bespreken. Is deze game alleen leuk als je een Microsoft tafel van 10.000 euro hebt of is het ook de moeite waard als jij niet zo’n tafel thuis hebt staan?