Menu Premium
Loading...

Filmkings over Get Out & Blade Runner 2049

FotoGamekingsDavidvanAragon
Google Plus David van Arragon
Koos Mooten
Google Plus Koos Mooten
12/05/2017 0 Tweet Het Like/Deel Het

Filmkings ahaa Savers of the Universe. David en Koos zijn er weer klaar voor om een zeer uitgebreide Filmkings op te nemen.

Allereerst beginnen we met een trailer van Captain Underpants. Een animatiefilm van Dreamworks Animation die al een hele tijd in productie had kunnen gaan. De licentie lag al sinds 2011 bij hen, maar hij werd uitgesteld en nu is hij dan eindelijk klaar voor release.

Oksel-gate

Verder kijken we naar een stukje uit de nieuwe Wonder Woman film. Koos loopt hier niet super warm voor terwijl David hem zeker gaat checken. Daarnaast is er ophef over de okselkleur van Wonder woman in de film… Je moet wat hebben om over te zeuren hè.

Blade Runner 2049 & Dunkirk

Gisteren is er ook een trailer verschenen van Blade Runner 2049. Beide Gamekings zijn weggeblazen door deze trailer, de muziek is on point en de cast ziet er veelbelovend uit. Om verder te gaan met trailers, hebben we er nog eentje die enorm wreed is, namelijk: Dunkirk. Een film van Christopher Nolan die, afgaande op de trailer, er supergaaf uitziet.

Get Out

En dan is het eindelijk tijd voor Get Out. De film gaat over een donkere Amerikaanse jongen die sinds enkele maanden een relatie heeft met een blank meisje. Samen gaan zij voor het eerst een weekendje bij haar ouders logeren en daar gebeuren eigenaardige dingen. De film legt de gevoelige verstandshoudingen in Amerika bloot en geeft hier een eigen twist aan.

Een zeer leuke uitgebreide Filmkings met heel veel toffe films en trailers. Laat ons in de comments weten welke films jullie gaan checken!

Loading...
  • Bryan Philip

    Stan Lee is 94 jaar 🙂

  • RomeoNovember

    Koos zijn filmkings debuut!

  • deadstroke030

    kooskings de nieuwe film king yeey
    koos ga jij nu ook aan de baard ?

  • james

    Blade Runner 2049 wordt niet door Ridley Scott geregisseerd.. Maar door Denis Villeneuve, bekend van Arrival, Prisoners en Sicario..

    • TheOne

      Sicario .. damned .. dat was een epische film ..

      Gitzwart,cynisch en zeer waarschijnlijk dichter bij de waarheid dan je ooit zou willen accepteren.

      Een aanrader voor wie ‘m nog niet gezien heeft!

      • PauluitOosterhout

        Ik vind dat Villeneuve steeds weer sterke films maakt. Een regisseur om in de gaten te houden.

  • Portalhopper

    Ja, goeie film! Misschien wilden ze juist niet een keer een serieuze blik op racisme geven, maar juist de awkwardness ervan laten zien vanuit een afro american punt gezien, en dat nog wat uitvergroot en extreem en creepy door getrokken. Het is er, het gebeurt, de hoofdrol speler gaat er relaxed mee om, tot een bepaalde grens, die nog best ver ligt. Zijn vriend Rod zegt ook: je gaat niet naar het huis van blanken, want dat wordt altijd pijnlijk. En ja dus, hij had gelijk.

  • Link

    Ik vrees dat de nieuwe Blade Runner beter wordt dan de nieuwe Alien. Maar Alien (1979) vind ik beter dan Blade Runner. Ik ben ook meer een Alien fan, maar er zijn ook meer Alien films waarvan ik persoonlijk Alien, Aliens en Prometheus de enige echt goede films vind. Alien 3 is niet slecht, maar Alien: Resurrection is puur kut.

    P.S. Scott heeft wel zijn aandeel in Blade Runner 2049. Hij is namelijk de UP. (uitvoerend producent)

    En wat Get Out betreft. Goede film!

  • TheOne

    Eigenlijk zou Dennis Mons af en toe als “star wars ghost” moeten opduiken in filmkings nu hij niet meer onder ons is als GK ..

    • deadstroke030

      ja idd om dan raad te geven en zijn wijsheid mee te geven david go to the dagoba system

    • Kozõ

      0.0 Dennis left?

      • manoahvdvelde

        Even de vorige filmkings terugkijken 😉

        • Kozõ

          ah thanks, will do!

  • Link

    Lastig trouwens om over Get Out te praten zonder te spoilen. Ik vind het niet echt een film wat specifiek het thema racisme behandeld waaruit bijvoorbeeld blijkt dat blanke mensen (quasi) superieur zijn aan de donkere mensen. Ook verwijzingen naar de slavernij zijn minimaal. Waar het daadwerkelijk om gaat is een spoiler, dus ik zeg niets. 🙂

  • Michel

    Het blijkt nogal een opgave te zijn om de begeleidende tekst onder het item foutloos te krijgen.

    • Sopo Nolms

      Inderdaad en als er in brievenmaandag iemand een woordje in z’n brief vergeet word ie enorm in de zeik gezet.

      • Haxanlord

        Dit

      • Michel

        Inderdaad en als er op alle slakken zout wordt gelegd, kunnen we ook stellen dat het verbale gedeelte in de items ook niet altijd foutloos is, zeker bij diegene die het hardst lachen.

  • Krullenbos

    “komisch talent” en Kevin Hart gaan niet samen. Grappen schreeuwen maken je niet grappig, maar er zijn meer Amerikanen die dat niet door hebben helaas..

    • LA

      Sorry, hoe zijn we bij vanuit deze FilmKings bij Kevin Hart gekomen?

      • Laidjon

        Het stukje van Captain Underpants waar Hart een rol in speelt.

        • LA

          Ah wauw, die had ik niet eens door :p

        • Krullenbos

          Haha dus daar! Je zou het makkelijk gemist kunnen hebben inderdaad, bij mij bleef het hangen 😉

  • nevel

    Ik ben het er helemaal mee eens dat Get Out iets te abrupt over the top gaat. Naar mijn idee hadden ze dat wat trager mogen opbouwen, maar het blijft natuurlijk lastig zoeken naar het perfecte evenwicht. Ik heb me totaal niet gestoord aan de comic relief, aangezien het in mijn ogen totaal niet afdoet aan de ernst van het onderwerp. Juist het feit dat deze film niet pretendeert gewichtig en/of realistisch te zijn, vind ik erg sterk. Aan de boodschap ontkom je niet tijdens het bekijken van de film, dus vleugjes humor en horror erbij kon ik juist wel waarderen.

  • GekkeAr

    Ligt het aan mij of is het geluid van de trailers minder hard dan de rest vd video?

  • genghiskaan

    koos doet mij denken aan een de jaren 80 ik vind t helemaal mooi!

    • Ik kom uit de jaren 80!

  • ? ? ? ? ?

    Ik snap niet waarom iedereen die film Get Out beschrijft als een film over racisme. Het plot heeft toch echt niks met racisme te maken?

    • Steven

      Alles is tegenwoordig racistisch. Ik heb laatst geleerd dat zelfs het woord “blank” racistisch is. We leven in gekke tijden..

      • Kozõ

        het ergste is dat “zwarte” mensen bruin zijn en “witte” of “blanke” mensen overwegend zalmroze. Ik kan mezelf gek maken met t gegeven dat mensen over kleuren lopen te janken en dan de verkeerde kleuren, beter gezegd non-kleuren daarin gebruiken.

        • LA

          Volledig mee eens.

      • LA

        Blank is vanuit de sociologie inderdaad geen neutraal woord. Geeft een superioriteit weer door te stellen dat het het summum van objectiviteit, rein, helderheid is.

        • Knarf

          Dat is vooral de invulling die jij eraan lijkt te geven. Blank kan ook in te vullen zijn als niet genuanceerd of smaakloos.

          Het feit dat je dit al verwoordt met “vanuit de sociologie” ondermijnt ook maar enig wetenschappelijk argument dat je aan zou willen dragen.

          • bryan

            Noem je me nou dom en lelijk?

          • LA

            Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit iemand iemand met de term ‘blank’, niet genuanceerd of smaakloos aan horen willen duiden. Is voor zover ik weet ook nergens terug te vinden in woordenboeken o.i.d.

            Sociologie is naar mijn weten een wetenschappelijk onderzoeksterrein dat zich bezig houdt met de sociale aard van de samenleving. Als we het hebben over begrippen en de semantische betekenis daarvan (zeker in deze context) lijkt een ander wetenschappelijk terrein mij daarvoor minder geschikt.

          • Knarf

            Je zult ook geen van de associaties die jij noemde in het woordenboek terugvinden, omdat het associaties zijn en niet definities. Bovendien is sociologie net als werkelijk elke andere geesteswetenschap afhankelijk van duidelijke definities en specifieke verwoording, vandaar mijn probleem met de verwoording “vanuit de sociologie”.
            Als het werkelijk sociologische standpunten zijn zul je dit moeten beargumenteren of anders is het onmogelijk om er beroep op te doen zonder pretentieus over te komen/de werkelijk wetenschap te verwateren.

    • LA

      Juist alles toch? De hoofdrolspeler is in de film ‘gekozen’ vanwege het zogenaamd ‘wetenschappelijk racisme’ van de vader.

    • Spud82

      Compleet mee eens, al kan ik in verband met spoilers niet uitleggen waarom. Overroepen filmpje, dat ‘wél oké’ is. Een zogenaamde boodschap die niet uit de verf komt (en dus uiteindelijk ergens anders over gaat) en als thriller/horror veel te matig, braaf en voorspelbaar.

      Overigens kan je beter dit item helemaal niet kijken als je deze film nog wilt zien en liever ook geen trailer.

      • Link

        Daar deed het mij ook aan denken, maar eigenlijk doe je nu een spoiler. Geen wereldschokkende spoiler, maar nu weten mensen wel meteen welke richting het een beetje opgaat.

        Maar nu we toch bezig zijn, mij deed het vooral denken aan The Skeleton Key (2005).

        • Spud82

          Je hebt gelijk, ik heb de kijktip van een betere film in hetzelfde straatje bij deze weggehaald. Beetje hypocriet om zelf met een indirecte spoiler te komen, terwijl ik daar net voor waarschuw.

    • optimuspecs

      Dit moet je zien vanuit de ogen van de Amerikaanse samenleving. Net zo zal je nooit begrijpen waarom in Amerika bijna iedereen een wapen mag hebben. Heeft met hun geschiedenis te maken.

      In de trailer zie je bijvoorbeeld hoe een witte politieman, de zwarte vriend vraagt voor zijn rijbewijs terwijl, hij zijn witte vriendin, die aan het stuur was, geen identificatie vraagt. Dit is volgens zwarte Amerikanen wat ze dagelijks meemaken en zo kan ik even doorgaan. De film heeft diverse lagen als je bekent bent met de geschiedenis van ( zwarte) Amerikanen en daarom zullen zij ook de filmanders ervaren. In Nederland is bijvoorbeeld het boek ” Halo witte mensen”. Als je dat leest, zal je zien dat sommige dingen die jij niet als racistisch beschouwt, voor andere mensen wel degelijk racistisch zijn.

  • Zrmi

    De verwijderde Stan Lee cameo van Guardians of the Galaxy is ook geweldig. Hierbij zit Stan Lee in een van de verzamel tanks van de Collector.

  • Plakbaard

    Vind ’t mooi hoe Peele er keihard in mee gaat met zijn racisme door de zin “white people make me nervous” en andere soortgelijk reverse racism in deze film. Vond de film zeer vermakelijk maar de enige manier om racisme tegen te gaan in deze wereld is om er geen aandacht aan te schenken en kleurenblind te zijn, zoals Morgan Freeman zegt over Black history month.

    • bryan

      Zie je de ironie van je reactie in? Dit is namelijk precies één van de punten die in de film wordt toegelicht. Overigens je kop in het zand steken en net doen of racisme niet bestaat gaat niemand verder helpen.

  • Erik Zumbrink

    David/Koos Stan Lee is al 94 jaar oud 😉

    • Wow, time flies!

  • Spud82

    Jongens, jongens Ridley Scott is ‘slechts’ executive producer bij de nieuwe Blade Runner en aangezien Dennis Villeneuve de director is gaat Scott dus nauwelijks invloed hebben op het creatieve proces. Hoe kan je dit ontgaan zijn als je zo’n fan bent van Blade Runner, althans daar lijkt het op.

    De grootste ster van Blade Runner gaat voor mij ongetwijfeld director of photography Roger Deakins zijn: met hem aan het roer weet je al zeker dat je je geen zorgen hoeft te maken om het visuele aspect. Bizar dat die man nog nooit een Oscar gepakt heeft, zal het dan eindelijk gaan gebeuren nu?

    Man man wat heb ik een zin in deze film, ondanks dat ik niet persé een fan ben van pre- en sequels etc. Maar als ik naar het rijtje namen kijk dat verantwoordelijk is voor deze film, dan moet het wel echt meer dan goed komen.

    • David

      Scott heeft zeker invloed, je onderschat de rol van een uitvoerend producent 😉

      • Spud82

        Nou nee, jij overschat de rol van een uitvoerend producent.

        En zeker in dit geval. Feit is dat Villeneuve geen creatieve concessies doet in zijn werk. In dit geval maar beter ook; Scott heeft niet zoveel ambitie meer en Villeneuve’s carrière gaat als een sneltrein. Zou me niet verbazen als Scott hem zelf aangewezen heeft, maar Villeneuve zou het nooit doen als hij op creatief en filmisch vlak niet volledig in charge is.

  • LA

    Get Out vond ik een zeer goede film. Vooral het onderbewuste racisme dat niet persé slecht bedoeld wordt, maar toch een flinke impact maakt op een individu, komt goed naar voren.

  • Link

    Koos, wat zeg jij nou? David uit Prometheus en straks wederom in Alien: Covenant een Replicant? Heeft Scott dat gezegd?

    David is overduidelijk een robot, maar dat mag ik niet zeggen van Bishop, dus hij is synthetisch. En een Replicant is toch echt anders. Wat wel zou kunnen is dat Vickers (Charlize Theron) uit Prometheus een Replicant is. Scott heeft namelijk wel gezegd tijdens de opnames van Prometheus dat er mogelijk 2 robots inzitten. Maar uiteindelijk waarschijnlijk 1 synthetische en 1 Replicant in Prometheus dus.

    • Medic0

      Hij heeft deels gelijk, maar hij heeft het over iets anders maar legt het niet goed uit. Toen Prometheus op bluray uitkwam bleek er in het bonus materiaal een verhaaltje te zitten wat de connectie tussen Weyland en de Tyrell Corp suggeert. Het gaat hierom: http://imgur.com/tEKt5 geen superharde feiten dus, maar een suggestie dat het in het zelfde universe speelt.

      • Link

        Ja oké, en van die connectie had ik gehoord ja. Maar stel dat het ooit daadwerkelijk officieel wordt, dan nog kan David geen Replicant zijn. 😉 Vickers daarentegen wel.

        • Ik had het in een artikel ergens gelezen. Ik weet niet meer zeker of het nu Walter of David was, ik kan het alleen nergens terugvinden 🙁

          • Link

            Dat is jammer, maar David en Walter zijn beide 100% robot om het maar even oneerbiedig te zeggen. Replicants zijn niet menselijk, maar ook niet specifiek robots zoals bijvoorbeeld David en Walter. Replicants lijken een soort klonen te zijn, al is er geen origineel bestaand mens voor gebruikt. Het zijn ook geen cyborgs omdat ze geen mechanisme onderdelen bevatten.. Pfff, laat ook maar. 😛 Laten we het erop houden dat het een super vet iets is dat Alien en Blade Runner ”mogelijk” hetzelfde universum delen.

            Tof dat je Prometheus een goede film vind! Want volgens mij zijn we in de minderheid.

    • David

      IK BEN HELEMAAL GEEN ROBOT! *beep boop*

  • Nephilim1977

    Over Blade Runner: Ridley Scott heeft gezegd in een interview dat Deckard een Replicant is.
    https://www.youtube.com/watch?v=_7o0rvVxU0w

    • Medic0

      Klopt, het interview waar Koos naar verwijst is al lang geleden. Later is Ridley Scott min of meer on the record gegaan met de bevesting dat hij wel een replicant is. Meer hier: http://bladerunner.wikia.com/wiki/Deckard_as_Replicant

      • Dat heb ik dan gemist, we gaan het meemaken. Ik kan in elk geval niet wachten!

  • Jordy

    Ik mis Mons.

    • Dirt-Jan

      Ik huil nog steeds, hij werkt nu voor de power unlimited. Denk dus niet dat we nog een eindjeaarsinterview van hem gaan zien?

    • spoofghost

      Het is wel echt een gemis

  • ferrariking

    ik heb Get Out gezien maar vond zwaar tegen vallen!
    geef hem een 6.8

    • Spud82

      Waarom kan dit niet doorgaan voor horror in jouw ogen? Dat het een horrorfilm is die niet al te best is uitgewerkt: eens.

  • Puk Plet

    Jammer geen King Arthur. Wat een vette film! Echt totaal anders dan ik had verwacht.
    Ik neem aan dat nu Dennis weg is er geen pers pas meer is voor voorpremières.
    Leuke filmkings David.

    • Dirt-Jan

      Ja gister gekeken, een echte Guy Ritchie film. Super tof. Get out vond ik een zware tegenvaller na alle reviews die ik er over gelezen had. Heb ook het gevoel dat deze film weinig slechte kritiek krijgt, door het onderliggende racisme verhaal

  • Mike Kaarls

    alle cameo tot aan doctor strange van Stan Lee. https://www.youtube.com/watch?v=XyBU3YIugW0

  • aerox010

    Leuke Filmkings! Nog ff wennen zonder Dennis maar jullie vangen zijn ‘verlies’ goed op. Ben benieuwd naar Get Out maar hoor gemengde verhalen over de kwaliteit. Ik had eigenlijk de hoop dat Filmskings deze week over King Arthur zou gaan, Guy Ritchie heeft toch een paar ontzettende gave films gemaakt maar lijkt net alsof deze film beetje onder de radar blijft. Dus was benieuwd wat de Gamekings er van zouden vinden.

    Het valt me ook op dat Koos al heel makkelijk ‘relaxt’ tegen de camera kan praten, er is niet die beetje awkward vibe zoals bij de eerste items van Shelly, David of Karim. Zou mij niks verbazen als Koos over een tijdje bij BNN aan het presenteren is.

    • Robbert Groeneveld

      bij BNN presenteren ? hoezo dat dan ? koos slist niet normaal !
      is veder niet erg maar leid wel af. en ik vind Shelly David of Karim 10 keer beter presenteren
      ik hoop ze daar dan ook te zien bij bnn of voetbal inside net zo als Simon

      • David

        VI? IK? wow.

  • mima kake

    Ik ging even LOL bij david z’n ‘Beauty and the Beast’ opmerking.
    Prima ‘Filmkings’ 😉

    • David

      Gewoon Filmkings hoor.

  • mike7king

    alle cameo tot aan doctor strange van Stan Lee. https://www.youtube.com/watch?v=XyBU3YIugW0

  • Soundtrack is flawless.
    Zeer zeker een thriller/horror.
    https://www.youtube.com/watch?v=N1YAdd6ERBs

  • optimuspecs

    Hey David, je bent geen Dennis, maar je doet het heel goed in deze item. Ik vind wel dat je snor lichter uitziet dan je baard, maar verder goed gedaan kerel!
    Houdt je wel van jazz? Alles behalve metal, graag 😛

    Dunkirk ziet er eerg VET uit en met Nolan kan het niet anders dan dat het een prachtfilm wordt.

    Ik zou niet zeggen dat ” Get Out” over racial tensions gaat. Hoewel dat ook aanwezig is inde film, draait de film daar niet om heen, maar meer over de geschiedenis en ( voor)oordelen van white America tegen black America. Goede film, maar ik had liever een zwarte Amerikaan gezien in deze rol. Had het karakter een diepere laag gegeven. Kaluuya komt toch een beetje nep voor mij over als zwarte Amerikaan.

    • Nee, ik weet waarom hij rent (ivm z’n verleden). Alleen slaat het nergens op dat het ’s nachts is en de manier waarop hij het doet.

      • optimuspecs

        Wordt al vroeg uitgelegd als je als vriend een rondleiding krijgt in het huis. 😉

        • Dat weet ik, ik heb het niet gemist. Maar dat verklaart nog steeds niet de bovengenoemde zaken en het moment, slechts de vorm.

          Maar dit is wel nitpicking hoor, wil niet alléén maar fanboyen.

          • optimuspecs

            Ja, later door de film wordt weer aan gerefereerd. Er waren gewoon scènes waar niet iedereen doorhad wat aan het gebeuren was, bijvoorbeeld de bingo-scène.
            Daar gebeurde eigenlijk iets gruwelijks, maar weinig mensen ( kijkers) hadden het door. Daarom is ook zeker goed om deze film 2 keer te kijken.

            Alleen maar positief van je dat je niet alleen maar wil fanboyen over deze film 😉

    • David

      Ik hou van metal en ik verf m’n snor.

  • Deafz

    Get Out was fantastisch. Twee keer kijken is inderdaad een goede tip, zet bijna elke conversatie in een ander daglicht.

    [spoiler]
    – Het morsen van de ijsthee doordat moeders per ongeluk met een lepeltje tegen het theeglas tikt.
    – Het ‘verdedigen’ tegenover de agent dat eigenlijk puur eigenbelang is om te voorkomen dat er een paper trail komt.
    [/spoiler]

    Ook het ding wat hier wordt aangehaald door Koos van de tuinman die ’s nachts rondjes aan het rennen is, is logisch te verklaren.

    [spoiler]
    Opa kan het nog steeds niet hebben dat hij ooit bij de olympische spelen is verslagen. Vandaar dat hij obsessief aan het hardlopen is.
    [/spoiler]

    Tot nu toe één van de hoogtepuntjes van dit jaar!

  • bart

    Get out was een beneden middelmatige thriller die alleen maar in de media geprezen wordt door zogenaamd dit gevoelige onderwerp aan te snijden. Pers durft er niet kritisch op te zijn vanwege angst om gezichtsverlies, dit zag je ook al met ‘Dear white people’. Gewoon een heel goedkoop trucje om in de prijzen te vallen. Kijk bijvoorbeeld ook naar de oscars laatst, de film over een homoseksuele zwarte jongen wint en wordt alom geprezen alleen maar om het onderwerp maar was de film echt goed? Blijkbaar is dat niet meer van belang tegenwoordig.

  • zengyy

    Ik vind Get Out ook echt een leuke film. Ja het was niet perfect, maar wel heerlijke als een “softe horror” film. Heb er erg van genoten, vooral omdat ie zo anders is als de meeste films.

  • Voor t eerst van m`n leven ben ik het eens met David; goede film maar de clou en hoe het einde ging had beter gekund.

    • David

      Je bent het letterlijk nog nooit eerder met me eens geweest? Heftig.

  • optimuspecs

    Mensen moeten niet naar ” Get Out ” met de verwachting dat het een Oscar-film is. Want dat is het niet. Ik zie mensen in de comments, maar ook David zeggen, dat het niet een film niveau ” twelve years a slave ” is.
    Moeten tegenwoordig films op Oscar-niveau zitten om goed te zijn? Nee toch? Fast 8 is ook een goede film, goed gemaakt, waar je met plezier naar kijkt en je zorgen vergeet. Het is zeker geen B-film.

    Nou net zo is ” Get Out” een film, gemaakt voor bijzonder weinig geld, maar wel goed gemaakt. Waar stilte in soomige scènes, meer zegt dan woorden en waar vooral wat niet gezegd wordt, belangrijk is, terwijl je jezelf de hele film afvraagt wat precies aan de hand is en leer je ook dingen zien vanuit een andere perspectief. Slim gemaakt, goed gemaakt en best origineel. Dat is het! Verwacht niks meer, maar zeker niks minder. Een aanrader.

  • Mocht U het idee hebben om naar The Circle te gaan, doe het niet en bewaar Uw geld voor een andere -> betere film. The Circle is een hele magere tot slechte thriller en dan met name de 2e helft van de film. Laat je ook niet misleiden door Tom Hanks, want die zit amper in de film. Dat U het even weet.

  • jefmode079

    Al mis ik monsieur mons… dit is ook vermakelijk weg te kijken.

  • MDelden

    Stan Lee is 94, en hij kan geen Uatu spelen omdat dit een karakter van The Fantastic Four is en deze rechten bij Fox liggen.

    • David

      Maar misschien is hij daarom juist Stan Lee, en niet de klassieke watcher.

  • Pingback: 4cyn5et4m5t94c5t9m4vn54cx65()

  • Pingback: http://falschgeldkaufen.blogspot.com/2017/01/wo-kann-ich-falschgeld-kaufen.html()

Volg gamekings ook op social media Google Plus Instagram Youtube
HomeVideosNieuwsTVGamekings LivePremiumMerchE3 2017