Dragon Ball: Sparking! ZERO preview [TGS 2024]
Harde ballen
Nog geen account? Registreer hier
2022 ligt dus achter ons. We melden het al in het vorige terugblik-item. Voor Gamekings was het een veelbewogen jaar waarin we onder andere van kantoor wisselden, twee nieuwe presentatoren verwelkomden en te maken hadden met een uitermate druk laatste deel van het jaar. Hoe hebben wij 2022 in productioneel opzicht ervaren? Waarom zijn we verhuisd en welke mogelijkheden bood ons de nieuwe studio? Waarom versterkten de twee nieuwe presentatoren ons team en hoe ging die selectie in zijn werk? Met welke productionele uitdagingen werden we in 2022 geconfronteerd en hoe komen nieuwe stukken content bij ons tot stand? Het zou oorspronkelijk één aflevering worden, maar de drie hadden zoveel te vertellen dat we er twee afleveringen van maakten. Dit is het tweede deel waarin Huey, Jelle en JJ jou een blik in de keuken van Gamekings gunnen.
Ook in 2022 maakten bij vele honderden uren aan content voor de Community. Al deze content hebben jullie het afgelopen jaar kunnen zien op de website en ons Twitch- en social media kanaal. Maar hoe maken we alles? Hoe bedenken we nieuwe content en hoe bepalen we of iets wel of niet werkt en geschikt is voor ons platform? In deze twee video’s nemen we jullie mee in ons denk- en productieproces van het creëren van game-gerelateerde content. We vertellen hoe bepaalde ideeën tot stand zijn gekomen, hoe sommige ideeën leiden tot verhitte discussies binnen het team en hoe we bepaalde uitdagingen het afgelopen jaar hebben getackeld.
Nog één keer kijken we dus terug op 2022. Een pittig jaar waarin we veel mooie dingen hebben gemaakt maar ook de nodige problemen hebben moeten tackelen. Vanaf nu is het tijd om bezig te zijn met 2023. Een jaar met nieuwe uitdagingen en eindelijk de mogelijkheid om onbezorgd op trip te gaan. In dit deel kijken we vooral terug op het verzinnen van nieuwe content en de mogelijkheid om straks weer te gaan reizen. Dit is Gamekings in 2022, part 2.