Menu Premium

Premium Content

of Word Premium

Een ode van ons aan de (oude) XBOX [deel 1]

25/06/2026 0 Tweet Het Like/Deel Het

De laatste tijd maken we veel content over de XBOX. En veel van die content is niet bepaald positief. Daar maken de dames en heren in redmond het wel naar, want de Amerikanen zijn volledig de kluts kwijt als het gaat om hun console. De Xbox Series X/S verkoopt nauwelijks meer, echte hele vette games blijven uit (op Forza Horizon 6 na) en Game Pass is in de huidige vorm voor ons te duur en voor Microsoft net levensvatbaar.  Dat negatieve nieuws horen we als gamemedia outlet te brengen. het heeft wel een vervelende bijkomstigheid en dat is dat we bijkans vergeten hoe wreed de tijden ooit waren met de Xbox en metname de Xbox 360. Dit is het eerdere deel uit een serie van twee.

Dierbare herinneringen aan de hoogtijdagen van de XBOX

We hebben daarom twee items gemaakt waarin een groot aantal hosts vertellen hoe dierbaar hen de oude XBOX was. Allemaal komen ze met een groot aantal persoonlijke hoogtepunten die ze in in geuren en kleuren aan je gaan vertellen. Van de pracht en macht van Xbox Live tot de puike controller en games als Halo en de eerste Gears of War. Het gaat allemaal voorbij komen. Opdat we niet vergeten en wie weet in de hoop dat Asha Shamar ziet wat XBOX nodig heeft. Geen Game Pass, niet 211993678 tiers en geen focus op Cloud, maar gewoon ijzersterke games.

Loading...
Volg gamekings ook op social media Instagram Youtube
HomeVideosPremiumPodcastMerch