Namco Museum Review

10/08/2017 0 Tweet Het Like/Deel Het

Nostalgie! Het blijft een magisch iets. Menig gamer weet hoe het is om een game te spelen waar je goede herinneringen aan hebt. Echter blijkt deze een x-aantal jaren later vaak toch een beetje tegen te vallen. De graphics zijn niet zo mooi als dat je ze herinnert, de gameplay voelt wat stroef aan en achteraf gezien blijkt het verhaal toch wel behoorlijk cliché. Er liggen dan ook een hoop gevaren op de loer wanneer een uitgever besluit een bundeling met oude games uit te brengen. In dat kader is Namco Museum een groot vraagteken. Wat vinden Shelly en Steven van deze bundeling met oude Namco-games? Bekijk hier de Namco Museum Review!

Oude tijden herbeleven met Namco Museum

Je zou het niet zeggen, maar Steven loopt al een flink tijdje mee in de gamesindustrie. De Gamekings-veteraan heeft zelf de glorietijden van de arcadehallen meegemaakt. In dat kader zou deze titel voor hem een hoop nostalgische gevoelens moeten oproepen. Shelly kan daarentegen niet meepraten over gaming anno 1984. Zij bekijkt deze collectie met verschillende Namco-games dan ook vanuit een heel ander perspectief. Discussie is naar goed Gamekings-gebruik dan ook in dit item weer aanwezig. In ieder geval is het duidelijk dat de Nintendo Switch wel weer een leuke titel kan gebruiken. Natuurlijk is Namco Museum niet de hardcore Nintendo-game waar menig Switch-bezitter al maanden naar smacht, maar niettemin kan het in het kader differentiatie een leuke titel zijn om de Nintendo Switch-line up mee op te fleuren.

Wat is jullie gevoel bij Namco Museum? Hebben jullie behoefte aan een collectie als deze, of zien jullie deze titel als een ‘filler’ om de zomerdroogte enigszins tegen te gaan. Steven en Shelly hebben er in ieder geval hun ziel en zaligheid in gestoken om jullie van een valide beoordeling te voorzien. Laat je verder horen in de comments onder deze Namco Museum Review!