Brievenmaandag over Jak & Daxter, Destiny en babies
Zelfs de hitte stopt The Wall niet...
Nog geen account? Registreer hier
Hoe vet, gewoon 3 man tijdens deze Einde van de Week Vrijdag!
JJ, Boris en Martin beginnen met een discussie over Atari en Alone In The Dark. Daarna krijg je nog een drietal vette trailers voorgeschoteltd Wat dacht je bijvoorbeeld van: Battlefield Bad Company, Call Of Duty World At War en natuurlijk The Bourne Conspiracy.
Dit moet je zien, toch? Goed Weekend!