Dead or Alive 6 Last Round Review: Kopen, budgetbak of slopen?
De weemoed naar oude Xbox-tijden
Nog geen account? Registreer hier
Tot grote ontsteltenis kwam gisteren het nieuws dat Grand Theft Auto 4 dit jaar niet meer uit gaat komen. We werden gek toen we het hoorden en konden allemaal niet meer slapen. Nu het ochtend is hebben we het nieuws laten bezinken en praten Boris en Dennis over hoe, wat, wanneer en of de kerst nog wel leuk wordt zonder GTA 4…..
Einde van de week vrijdag staat om 17.00 uur online!