Uncharted: The Lost Legacy Review

22/08/2017 0 Tweet Het Like/Deel Het

Het debuut van Nathan Drake op de Playstation 4 betekende het slotstuk van de Uncharted-serie zoals we die kennen. Toen ontwikkelaar Naughty Dog het einde van Nathan Drake als hoofdpersonage aankondigde, werd er gevreesd voor een einde van de zo geliefde reeks. Echter, niks blijkt minder waar. Bijna anderhalf jaar na de release van Uncharted 4 kunnen gamers namelijk aan de slag met Uncharted: The Lost Legacy. In deze stand-alone uitbreiding zal de speler het moeten stellen zonder bekende personages als Nathan Drake, Victor Sullivan en Elena Fischer. In plaats daarvan kunnen we aan de slag met Chloe Frazer, bekend uit Uncharted 2: Among Thieves en Uncharted 3: Drake’s Deception. JJ en Skate hebben de nieuwste Uncharted-game gespeeld. Ze vellen in dit item hun oordeel. Benieuwd wat ze te zeggen hebben? Check dan Uncharted: The Lost Legacy Review!

Een warm bad of een koude douche?

Uncharted: The Lost Legacy valt te spelen voor iedereen. Uncharted 4 staat dan ook volledig los van deze nieuwe uitbreiding. Waar we in het laatste deel met Nathan Drake meerdere gebieden aandeden, daar speelt Uncharted: The Lost Legacy zich voornamelijk af op een schiereiland bij India. De Uncharted-games worden alom bejubeld, maar steeds meer gamers irriteren zich ook aan de soms wat rigide gameplay. De steeds grotere roep om vrijheid werd in Uncharted 4 al enigszins beantwoord met meerdere vrij te doorkruisen gebieden. Maar voor velen was dit niet genoeg. Zo heeft Skate in een eerder stadium aangegeven Uncharted 4 niet te hebben gespeeld, ondanks dat de vorige drie games op de Playstation 3 hem wel konden bekoren.

Wat is jullie mening over deze Uncharted: The Lost Legacy? Heb je zin in een nieuw avontuur? Of komt deze nieuwe uitbreiding op jou meer over als een uitgekauwde heruitgave? Laat je horen in de comments onder Uncharted: The Lost Legacy Review!’